English

آیت الله رییسی:

تحول در زندگی مردم با اقدام عملی و جهادی قابل تحقق است

رییس جمهور با بیان اینکه با حرف و سخنرانی نمی‌شود مشکلات را برطرف کرد، گفت: مردم از ما تحول در زندگیشان می خواهند و این مهم با اقدام عملی و جهادی قابل تحقق است.

تحول در زندگی مردم با اقدام عملی و جهادی قابل تحقق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه امروز جمعه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با ادعا و سخن گفتن پرحرارت اتفاق مهمی در زندگی مردم نمی افتد و بلکه انتظار رهبری و مردم اقدام و عمل است و باید با جدیت کار کرد و پرونده و کارنامه ارائه داد.

وی با بیان اینکه مردم کردستان مخلصانه برای انقلاب کم نگذاشتند، اضافه کرد: امروز وظیفه داریم کار مضاعفی برای مردم این خطه و در مجموع ملت ایران انجام دهیم و مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

رییس جمهور بر لزوم نگاه ویژه و تحولی به کردستان تاکید کرد و افزود: زمانی کسانی در جای جای این استان در دوران دفاع مقدس نام آور شدند و آنان همان شهیدان و رزمندگان بسیجیان بودند، چرا که اهل عمل و اقدام عملی بودند و باید از آنان الگو گرفت.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دولت و مجلس نباید کار را به گردن هم بیاندازند، ادامه داد: باید در درجه اول در پیشگاه خداوند و سپس نزد مردم و ارباب رجوع و سلسله مراتب پاسخگو باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه مسوولیت، مهم انجام دادن کار است و انتظار مردم از ما مدیران این است که در زندگیشان تحول ایجاد کنیم و اگر این اتفاق افتاد، کار را به درستی انجام داده ایم.

رییس جمهور، دولت را دارای توانایی های زیاد معرفی کرد و افزود: همه کسانی که به نام این دولت، مجلس و نظام در جای جای کشور کار می کنند، باید در عمل و اجرا تلاش کنند که گره ای از مشکلات مردم گشوده شود و در این راه باید نگاهمان به داخل باشد، نه بیگانگان، چرا که بیگانگان دلشان برای ما نسوخته است و برای ما کاری نمی کنند.

آیت الله رئیسی گلایه مردم از تورم را درست دانست و افزود: دولت لایحه دوفوریتی علت های تورمی که در قانون می توان مانع از آن شد را به مجلس تقدیم کرده است و باید کاری کرد که دلایل تورم ایجاد نشود که خواست مردم است.

وی با طرح این سوال از مدیران استان که چند سرمایه گذار به کردستان آورده اید؟ اضافه کرد: رشد اقتصادی در گرو افزایش سرمایه گذاری است مدیران باید در این راستا پیگیر بوده و احساس مسوولیت کنند.

رییس جمهور بر لزوم افزایش بهره وری و تحول در همه بخش ها تاکید کرد و گفت: مردم امتحانشان را پس داده اند و حالا نوبت ما است که برای تحول در بخش اقتصادی و زندگی کردم عمل کنیم.

آیت الله رئیسی مدیر سیاسی را مدیری دانست که از جامعه و نیازهای آن شناخت داشته باشد و ادامه داد: مدیران وظیفه دارند در این راستا ایفای نقش کنند و در میدان عمل باشند.

وی تاکید کرد: انتظارم این است که مدیران نگاه تحولی به استان داشته باشند و امروز با بررسی های صورت گرفته، تلاش مان این بود که مشکلات بخش های کشاورزی، راه و آب را در کردستان احصا و با اختصاص اعتبارات مناسب، برای رفع آن گام برداریم.  

رییس جمهور با بیان اینکه دغدغه من در استان هایی مانند کردستان، بیکاری است، اظهار داشت: جوانی که فارع التحصیل شده نباید احساس کند بیکار می ماند و این مهم با تلاش دستگاه های مختلف و ایجاد اشتغال و خط تولید توسط آنان قابل تحقق است.

وجود امنیت و وحدت بین اقوام و مذاهب در کردستان به عنوان بزرگترین نعمت، پرداخت تسهیلات کم بهره به روستاییان، تلاش برای توسعه اقتصاد روستایی و جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی، از دیگر نکاتی بود که آیت الله رئیسی به آن اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه