English

استاندار گیلان:

اجازه دست درازی به سفره مردم استان را نمی دهم

استاندار گیلان متعادل سازی بازار ، توزیع عادلانه کالا و نیز جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد را ضرورتی غیرقابل انکار خواند و تاکید کرد: به احدی اجازه دست درازی به سفره مردم استان را نمی دهم.

اجازه دست درازی به سفره مردم استان را نمی دهم

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله عباسی امروز در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام  مشترک تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت مدیریت کارآمد بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها ، اظهار کرد: امروز تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها از مهم ترین مسایل استان است.

وی متعادل سازی بازار ، توزیع عادلانه کالا و نیز جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد را ضرورتی غیرقابل انکار خواند و افزود: روند تولید تا توزیع کالا باید بر مدار قانون و عادلانه باشد ؛ از اینرو به احدی اجازه دست درازی به سفره مردم استان را نمی دهم.

 عباسی هوشمندسازی فرایندها را گامی در جهت سهولت بخشی جریان خدمات رسانی برشمرد و با انتقاد از صفوف طولانی نانوایی ها در برخی از مناطق گیلان، تصریح کرد:  با وجود توزیع مناسب آرد ، تامین انرژی و اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی ها، این بی نظمی مفهومی ندارد و باید فرمانداران و دستگاه های نظارتی نسبت به بررسی مشکلات این بخش و حل مساله بصورت جدی اقدام کنند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به مشکل برق واحدهای صنعتی و تولیدی استان و در پی آن اختلال در جریان تولید و اشتغال ، خاطرنشان کرد: این مشکل پذیرفتنی نیست، زیرا صنعت و اقتصاد استان را با رکود مواجه می کند  و موجب هدر رفت بخش قابل توجهی از منابع می شود.

استاندار گیلان

وی همچنین گرانی سیمان را ناشی از عدم مدیریت در این بخش خواند و با بیان اینکه افزایش قیمت این محصول موجب گرانی بسیاری از نیازمندی های جامعه از جمله مسکن می شود ، برخورد با عاملان اصلی این اختلال را مورد تاکید قرار داد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزایش قیمت کالا بدون داشتن مصوبه سازمان حمایت از مصرف کننده را غیرقانونی دانست و افزود: گرانی و در ادامه آن تنگ شدن سفره مردم  مصداق کاملی از حق الناس است که در برابر آن همه مسئولان باید شرعی، قانونی و وجدانی پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: امروز برخی سودجویان با دشمنان هم صدا شدند و تلاش می کنند تا ناامیدی را در جامعه ترویج دهند و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند ؛ به همین سبب باید با همگرایی و تلاشی جهادی برای صیانت از حقوق مردم و جلب رضایت آنان گام برداشت.

در این نشست که فرمانداران شهرستانهای استان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، گزارش جهادکشاورزی گیلان از روند تامین، توزیع و ذخیره نهاده ها و کالاهای اساسی کشاورزی، گزارش اداره کل غله استان از روند اجرای طرح هوشمندسازی توزیع نان و گزارشی از سوی رئیس اتاق اصناف استان از آخرین وضعیت بازار کالاهای اساسی،کشاورزی، صنعتی و معدنی ارائه شد.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه