English

اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر در واحدهای صنفی سبزوار

رییس اتاق اصناف سبزوار بیان کرد: از مجموع واحدهای صنفی سبزوار، ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در سامانه ثبت شده است و بقیه نیز در مرحله ثبت قرار دارند.

اشتغال بیش از  ۵۰ هزار نفر در واحدهای صنفی سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی کیانی رییس اتاق اصناف سبزوار در خبری اعلام کرد: ۵۰ هزار نفر به طور مستقیم در ۲۰ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی فعال این شهرستان در رسته های توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی شاغل هستند.

کیانی در ادامه این خبر اضافه کرد: از مجموع واحدهای صنفی سبزوار، ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در سامانه ثبت شده است و بقیه نیز در مرحله ثبت قرار دارند.

رییس اتاق اصناف سبزوار همچنین تصریح کرد: سبزوار شهری تجاری است و دومین تشکل صنفی به لحاظ جمعیتی پس از مشهد در منطقه شرق کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای صنفی سبزوار ۲ هزار واحد بنکدار و عمده فروش هستند که فرایند توزیع  کالا را در استان و حتی فراتر از منطقه بر عهده دارند و علاوه بر ارزش افزوده برای شهرستان، اشتغالزایی مناسبی نیز ایجاد کرده اند.

کیانی در خاتمه اظهار کرد: واحدهای صنفی این شهرستان طی ۲ سال شیوع کرونا متحمل افزون بر ۱۳ هزار میلیارد ریال خسارت شدند که بیشتر خسارت این واحدها مربوط به پرداخت اجاره، مالیات، بیمه و قبوض خدماتی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه