English

رامین صادقی خبر داد؛

فعالیت ۵۵ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 55 هزار واحد صنفی در استان فعالیت می‌کنند که ایجاد فرصت اشتغال در این واحدها بیش از 110 هزار نفر است.

فعالیت 55 هزار واحد صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در هشتمین روز از دهه گرامیداشت تولید و تجارت در نشست با جمعی از اصناف در اردبیل با بیان اینکه در یک سال گذشته به همت واحدهای صنفی و فعالان این حوزه زمینه اشتغال چهار هزار و 671 نفر فراهم آمده است، گفت: تلاش ما بر این است تا بهترین شرایط را همپای تولید در ایجاد اشتغال در این حوزه رقم بزنیم.

وی افزود: با ایجاد اشتغال در کنار حل مشکلات واحدهای صنفی در بخش مالیاتی و بیمه‌ای، سعی بر حمایت از فعالان این حوزه است تا بتوانند شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به عموم شهروندان داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اقدامات اتاق اصناف را در ایجاد زیرساخت‌های حمایتی از فعالان این عرصه یادآور شد و گفت: تلاش‌های مؤثری را هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف در یک سال اخیر برای حمایت و پشتیبانی از فعالان این بخش انجام داده که قطعا در بخش بیمه‌ای،‌ حل مشکلات مالیاتی و ایجاد زیرساخت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی بسیار مؤثر و ارزشمند است.

صادقی می گوید: ما نیز به نوبه خود از اصناف منصف استان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنفی و تولیدی و ایجاد اشتغال فرصت‌های جدید در این مجموعه‌ها مد نظر است که قطعا پشتیبانی‌های لازم از این فعالان انجام خواهد شد.

وی گفت: اصناف آخرین حلقه تولید و عرضه محصول برای مردم هستند و ارتباط و تعامل بیشتر با اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز رضایتمندی بیشتر در این حوزه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: همپای واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدهای صنفی نیز در ایجاد فرصت‌های اشتغال گام‌های جدی و عملی را برداشتند و تلاش مؤثری را انجام می‌دهیم تا این فعالان با دغدغه کمتر بتوانند بعد از سپری کردن ایام سخت کرونا فعالیت‌های مؤثر خود را انجام دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه