English

رامین صادقی خبر داد؛

ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی در واحدهای صنفی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اشتغال ایجاد شده در واحدهای صنفی استان اردبیل بیش از چهار هزار و 671 نفر است.

ایجاد بیش از 4 هزار فرصت شغلی در واحدهای صنفی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مراسم گرامیداشت روز اصناف در اتاق بازرگانی اردبیل گفت: همپای افزایش اشتغال در واحدهای تولیدی صنوف نیز با تلاشی مضاعف بعد از ایام کرونا سعی کردند تا در جبهه اشتغال و توانمندی اقتصادی استان اقدامات موثری را انجام دهند.

وی افزود: اول تا دهم تیر به نام دهه تولید و تجارت نامگذاری شده و بر همین اساس وزارت صمت تلاش می کند تا در ابعاد مختلف مشکلات بیمه ای و مالیاتی اصناف را در کنار سایر بروکراسی های اداری رفع کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اصناف اردبیل را شهره به اصناف منصف دانست و افزود: اصناف در ایام کرونا روزهای سختی را سپری کردند ولی همواره سعی داشتند تا در طرح های مختلف به ویژه کمک های مومنانه همراه مردم و مسئولان بوده و به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

صادقی می گوید: 4 هزار و 671 فرصت شغلی در واحدهای صنفی با اسناد بیمه ای محقق شده که این رقم معادل اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت است.

وی بیان کرد: 55 هزار واحد صنفی فعال در استان داریم که اگر هر کدام از این واحدهای صنفی زمینه اشتغال دو نفر را فراهم کنند کارآفرینی 110 هزار نفری در این واحدهای صنفی روی می دهد که یک شرایط مناسب و مطلوب است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اصناف به عنوان بزرگترین تشکل مدنی بخش خصوصی یاد کرد و گفت: با تشدید وضعیت تورمی و گرانی ها هرچند شاهد کاهش سرمایه اصناف بودیم ولی سعی شد تا با پرداخت حق مالیاتی و بیمه ای خود دولت را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری کنند.

صادقی از حل مشکلات مالیاتی اصناف خبر داد و گفت: با تعامل خوب امور مالیاتی و اصناف در اردبیل مشکلات و نارسائی های گذشته در این بخش برطرف و تسهیلگری خوبی را شاهد و ناظر هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه