English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

قلع و قمع ۵۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از قلع و قمع 55 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 55 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، خرداد ماه امسال 55 تغییرکاربری غیر مجاز به مساحت یک هزار و 235 مترمربع در زمین های کشاورزی شهرستان بابل قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان متبوع ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد، ادامه داد: ماه گذشته یک مورد صدور احکام قلع و قمع به مساحت 100 متر مربع و 23 پرونده جلوگیری از تغییر کاربری به مساحت سه هزار و 940 متر مربع تشکیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه محاکم قضایی پنج مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 450 مترمربع را وارد ندانست، افزود: رأی صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 9 مورد به مساحت سه هزار و 610  مترمربع بود.

وی سه مورد نظارت بر طرحهای موضوع ماده 33 واگذاری اراضی به مساحت 18 هزارو 739 متر مربع، یک مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره 4 ماده یک به مساحت 4 هزار و 276 متر مربع و 120 مورد پاسخ به دفاتر اسناد رسمی را از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در خرداد امسال برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه