English

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

۱۰۹ تغییر کاربری غیر مجاز در بابل قلع و قمع شد/ بازگشت ۴۶۰۰ متر مربع زمین به چرخه تولید

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع 109 تغییرکاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

109 تغییر کاربری غیر مجاز در بابل قلع و قمع شد/ بازگشت 4600 متر مربع زمین به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی استان ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، فروردین امسال، 109 حکم قضایی قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز در زمین کشاورزی مراکز جهاد کشاورزی بیشه شمالی و احمد چاله پی این شهرستان اجرا و 4 هزار و 680 مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به صدور7 مورد احکام قضایی قلع و قمع به مساحت 2 هزار و 460 متر مربع، گفت: محاکم قضایی 17 مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت یک هزار و 910 مترمربع را وارد ندانست.

وی تصریح کرد: رأی صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 15 مورد به مساحت 6 هزار و 60 مترمربع بود.

علی گل زاده 60 مورد پاسخ به استعلامات دفاتر اسناد رسمی، 8 مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره یک و چهار ماده یک به مساحت 13 هزار و 306 مترمربع، 8 مورد تشکیل کمیسیون تقویم اراضی به مساحت 920 متر مربع را از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در فروردین امسال برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه