English

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد:

جلوگیری از تغییر کاربری ۹۶ هکتار اراضی میاندورود/ ۱۲ مورد قلع و قمع داوطلبانه

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از پوشش حفاظتی و جلوگیری از تغییر کاربری 96 هکتار اراضی حوزه استحفاضی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

جلوگیری از تغییر کاربری 96 هکتار اراضی میاندورود/ 12 مورد قلع و قمع داوطلبانه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید اسماعیل علوی با اشاره به صدور 96 مورد اخطار توقف عملیات تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: از این تعداد 64 فقره در محاکم قضایی طرح دعوی شد.

وی ادامه داد: دو مورد قلع و قمع بناهای غیرمجاز برابر با ماده 3 قانون حفظ کاربری، 3 مورد تبصره 2 ماده 10 و 12 مورد قلع و قمع داوطلبانه در اراضی کشاورزی این شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود تصریح کرد: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی است و با آن دسته از افراد سودجو که نسبت به خرید و فروش و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی اقدام کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: هرگونه تغییر کاربری یا ساخت و ساز بدون مجوز مجازات به همراه دارد و علاوه بر قلع و قمع بنا، به‌ پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغ‌ها به‌ قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف بوده‌ است و در صورت تکرار جرم، به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک تا 6 ماه محکوم خواهند شد.

علوی در پایان به برخی اشخاص که به دلیل ناآگاهی و عدم توجه به قانون حفظ کاربری اقدام به خرید بناهای غیرمجاز می کنند و پس از اجرا و اعمال قانون متحمل ضرر و زیان می شوند، توصیه کرد قبل از انجام هرگونه ساخت و ساز به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه