English

تقی زاده خبرداد:

برپایی جشن پیوند ۴۰ زوج آذربایجان شرقی همزمان با هفته ازدواج در تبریز

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برپایی جشن پیوند ۴۰ زوج استان همزمان با هفته ازدواج در تبریز خبر داد.

برپایی جشن پیوند ۴۰ زوج آذربایجان شرقی همزمان با هفته ازدواج در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های آذربایجان شرقی ک هبه مناسبت هفته ازدواج برگزار شد اظهار داشت: در روز جمعه با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، در خطبه های نماز جمعه، مطالبی در بحث ازدواج و خانواده توسط ائمه جمعه سراسر استان ایراد خواهد شد.

وی افزود: با تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در تمام خطبه های نماز جمعه در حوزه ازدواج و خانواده هر هفته در این حوزه مطالبی طرح می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته ازدواج تمام ۲۱ مرکز ازدواج و خانواده در جهت تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد و تمام هزینه های این خدمات از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه علاقه مندان می توانند جهت استفاده از خدمات از معاونت جوانان استان معرفی نامه دریافت کنند گفت:در شهرستان هایی که مرکز مشاوره وجود ندارد با اعزام مشاور به این شهرستان ها و با هماهنگی های صورت گرفته، مشاوره گروهی در مساجد و دیگر مراکز فرهنگی صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یادآور شد: در بحث تولیدات رسانه‌ای با موضوعات ازدواج و خانواده نیز این تولیدات رسانه‌ای با همکاری با دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر تولید شده و در رسانه های شهرستانی و استانی منتشر می شود.

تقی زاده افزود: در ادامه این برنامه ها در هفته ازدواج جشن ۴۰ زوج واقف و مروج فرهنگ ازدواج در امام زاده سید حمزه تبریز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه