English

هلال احمر شهرستان یزد:

تجلیل از زوج های جوان هلال احمر و برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و فرزند پروری

همزمان با هفته ازدواج از ۸ زوج جوان هلال احمر شهرستان یزد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از زوج های جوان هلال احمر و برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و فرزند پروری

به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ وهاب نخلبند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: بمناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج کارگاه مهارتهای زندگی و فرزند پروری و تجلیل از8 زوج هلال احمر شهرستان یزد برای دومین سال پیاپی  با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن تبریک به زوج های جوان هلال احمری، گفت: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

نخل بند یزدی افزود: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ کس پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می بالد.

 وی با آرزوی خوشبختی برای این زوج های جوان، افزود: امروز افتخار ما این است که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می شوند که پایبند به اصول و ارزش های ایرانی ، اسلامی بوده و با روحیه گذشت و ایثارگری تبدیل به مادران، پدران و معلمانی خواهند شد که نسل های آینده را به سوی کمال و خوشبختی هدایت خواهند نمود.

حجت الاسلام شعشعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بیان داشت : زندگی ارزشمند و با سعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خطاب به زوج‌های جوان حاضر اظهار کرد: زوج.های جوان داوطلب هلال احمر باید تلاش کنند تا الگوی سایر جوانان و سفیران جمعیت هلال‌احمر باشند زیرا فعالیت در جمعیت هلال احمر مقدس است و نگاه اجتماع به شما نگاهی ویژه است.

وی با بیان اینکه ازدواج یک امر پسیار پسندیده در اسلام است که موجب سعادت در زندگی و آخرت می شود .گفت : ازدواج فصل دیگری از زندگی است و  زوج های جوان برای داشتن زندگی موفق باید درک متقابل را یکی از پایه های اصلی زندگی خود قرار بدهند.

 در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به زوج های جوان عضو هلال احمر شهرستان یزد اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر