English

برگزاری سلسله کارگاه آموزشی پیشگیری و درمان اعتیاد ویژه جوانان هلال احمر شهرستان یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: سلسله کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضورجوانان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد برگزار شد.

برگزاری سلسله کارگاه آموزشی پیشگیری و درمان اعتیاد ویژه جوانان هلال احمر شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: سلسله کارگاه آموزشی پیشگیری  و درمان اعتیاد، مهارتهای زندگی و ایدز با هدف آگاهی بخشی و افزایش سطح اطلاعات، با حضور 20 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در راستای طرح شوق رویش تابستان بمدت یک روز برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با بیان اینکه این کارگاه بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد ، گفت : در این کارگاه موضوعاتی از قبیل آشنایی با انواع مواد و اثرات آن ها، باورهای شایع و اشتباه در مورد اعتیاد و مواد مخدر، شناسایی جوانان در معرض خطر و نحوه ارجاع و مداخله و آموزش تفکر نقادانه مطرح شد.

نخل بند در رابطه با این موضوع گفت: آگاهی بخشی به جامعه به خصوص نسل جوان در زمینه مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری است و این آگاهی بخشی به مردم و جوانان برای مقابله با اعتیاد مهمترین گام در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.

وی درادامه بیان داشت : یکی از مسائلی را که جوانان و نوجوانان باید در زندگی با آن آشنا شوند مهارت ارتباط موثر ،مهارت نه گفتن، مهارت مقابله با هیجان و استرس و.. می باشد که هلال احمر مطابق با تفاهم نامه منعقده با ستاد مبارزه با مواد مخدر یکی از پیشگامان در زمینه اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانان در خصوص بلای خانمان سوزاعتیاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه