English

اهداء یک دستگاه اکسیژن ساز و تشک مواج به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر شهرستان یزد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد: خیر داوطلب یزدی با اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج به جمعیت هلال احمر شهرستان یزد به ارزش بیش از 25 میلیون تومان، گام دیگری در راستای توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی این شعبه برداشتند.

اهداء یک دستگاه اکسیژن ساز و تشک مواج به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛  وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: خیر و داوطلب نیکوکار یزدی سرکار خانم شاه محمودی تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به ارزش بالغ بر 250 میلیون ریال به بانک امانات هلال احمر یزد اهدا کرد.

وی افزود: این اقلام اهدائی شامل یک  دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج می باشد که توسط داوطلب نیکوکار هلال احمر شهرستان یزد تهیه و دراختیار بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر یزد در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است، گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی، ویلچر ، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر در شهرستان یزد واقع درخیابان آیت الله کاشانی - جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تحویل نمایند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن قدردانی و تشکر از خیرین و داوطلبان به پاس همراهی با این جمعیت در پایان خاطرنشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر