English

محسن جهانشیر در هفته ازدواج یادآور شد:

ارائه رایگان مشاوره ازدواج

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از ارائه رایگان مشاوره ازدواجدر هفته ازدواج در مراکز مشاوره ای که از اداره کل ورزش و جوانان مجوز دریافت کرده اند، خبر داد.

ارائه رایگان مشاوره ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، محسن جهانشیر ، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با موج با اشاره به  برنامه های متعدد و متنوعی که در هفته ازدواج در استان همدان اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: یکم تا هفتم مرداد ماه سال جاری همراه شده است با حلول ماه ذی الحجه و مصادف است با پیوند مولای متقیان و فاطمه زهرا (س) که آن را گرامی می داریم.

جهانشیر با اشاره به اینکه در سال جاری با محدودیت های کرونایی روبرو هستیم، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی موجود، بخش عمده ای از فعالیت های مورد نظر را به فضای مجازی منتقل کرده ایم تا علیرغم تمام محدودیت ها اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی از برپایی غرفه مشاوره ازدواج در سراسر استان سخن گفت و عنوان کرد: غرفه هایی با این عنوان در سطح استان دایر شده است که در آن از کارشناسان و صاحبان فن در خصوص مشاوره ازدواج بهره گرفته می شود و یکی از این غرفه ها در میدان امام خمینی قرار گرفته است.

وی افزود: در طول هفته ازدواج غرفه ای نیز به ارائه  محصولات مرتبط با ازدواج می پردازد که از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار است.

مدیر کل ورزش و جوانان عنوان کرد: شاهد برگزاری نمادین عقد یک زوج فعال فرهنگی اجتماعی بر مزار شهدای گمنام خواهیم بود.

جهانشیر از برگزاری  کارگاه های مختلف قبل ازدواج، حین و بعد از ازدواج در طول این هفته یاد کرد و مطرح کرد: مراکز مشاوره  ازدواجی که از اداره کل ورزش و جوانان استان پروانه فعالیت دریافت کرده اند به ارائه خدمات  به صورت رایگان خواهند پرداخت.

وی از همکاری سمن ها در برگزاری برنامه ها و اتفاقات این هفته سخن گفت و خاطرنشان کرد: خانه جوان استان همدان از زوج های جوان به اتفاق خانواده های آن ها دعوت کرده است تا از استودیو تصویر خانه جوان با تخفیف مناسب بهره برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی