English

اکبرنگاهی خبرداد:

برگزاری ۱۴۰ برنامه به مناسبت هفته ازدواج در سطح استان اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:امسال در هفته ازدواج در استان اردبیل علاوه‌بر اینکه ۲۳ برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود 117 عنوان برنامه نیز در شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

برگزاری 140 برنامه به مناسبت هفته ازدواج در سطح استان اردبیل

اکبر نگاهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج  اردبیل، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم و اساسی وزارت ورزش و جوانان جذب مشارکت و همکاری جوانان در برنامه‌ها است اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان همواره برای جلب مشارکت و همکاری جوانان در برنامه های مختلف تلاش می کنند.

وی با تاکید بر استفاده تمامی جوانان از برنامه‌های این وزارت، افزود: هدف وزارت ورزش و جوانان از جلب مشارکت و همکاری تمامی جوانان استفاده حداکثری تمامی جوانان هم در مراکز استانها و هم در شهرستان‌ها از برنامه‌های متنوع وزارت ورزش و جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در هفته ازدواج تصریح کرد: امسال تلاش ما بر این است که در استان اردبیل برنامه‌های هفته ازدواج را با همکاری و مشارکت جوانان کل استان برگزار کنیم.

نگاهی از برگزاری 140 عنوان برنامه در هفته ازدواج در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: امسال در هفته ازدواج در استان اردبیل علاوه‌بر اینکه ۲۳ برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود 117 عنوان برنامه نیز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که در این میان تلاش ما و وزارت ورزش و جوانان بر این است که تمامی برنامه‌ها با مشارکت و همکاری سمن‌ها پیش برود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در تمامی برنامه ها استفاده کنیم اظهار کرد: ما معتقدیم که باید از ظرفیت جوانان در تمامی برنامه‌ها استفاده شود چرا که همواره در هر برنامه‌ای که مدیریت برنامه را به جوانان محول شده در آن کار  موفق شده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه