English

سرهنگ حسین میش‌مست:

فعالیت ۱۶۰ گروه گشت پلیس راه برای مدیریت سفرهای تابستانی

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: در موارد ضرورت از تیم‌های سایر نهادها نظیر اداره کل راهداری و فرمانداری استان خراسان رضوی نیز استفاده می‌شود.

فعالیت ۱۶۰ گروه گشت پلیس راه برای مدیریت سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۱۶۰ گروه گشت پلیس راه برای مدیریت سفرهای تابستانی و پیشگیری از وقوع حوادث در طول جاده‌های این استان فعال شده‌اند.

سرهنگ میش‌مست در ادامه این خبر با اشاره به گشتهای نامحسوس پلیس راه در جاده های استان اضافه کرد: ۱۴۰ گروه پلیس راه از این تعداد به طور محسوس و ۲۰ تیم نیز نامحسوس فعالیت دارند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در موارد ضرورت از تیم‌های سایر نهادها نظیر اداره کل راهداری و فرمانداری استان خراسان رضوی نیز استفاده می‌شود.

سرهنگ میش‌مست در ادامه تصریح کرد: ۱۲۳ دوربین نظارتی نیز در طول جاده‌های استان خراسان رضوی فعال است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: بر رعایت قوانین رانندگی تاکید داریم و با توجه به آغاز موج سفرهای تابستانی رانندگان باید از رانندگی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه