English

سرهنگ حسین میش‌مست:

آغاز آهنگ سفرهای تابستانی به مشهد

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای انجام سفرهای ایمن با دستگاه‌های امدادرسان انجام شده و نیروهای پلیس راه نیز در آماده باش هستند.

آغاز آهنگ سفرهای تابستانی به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آهنگ سفرهای تابستانی به مشهد و این استان از چند روز گذشته آغاز و بر حجم ترافیک افزوده شده است.

سرهنگ میش‌مست همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای انجام سفرهای ایمن با دستگاه‌های امدادرسان انجام شده و نیروهای پلیس راه نیز در آماده باش هستند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کویری بودن خراسان رضوی، رانندگان باید از استراحتگاه‌های واقع در مسیر برای استراحت استفاده کنند و از رانندگی طولانی پرهیز کنند چرا که علت اغلب تصادفات در این استان خواب‌آلودگی راننده است.

وی همچنین با الزام و تاکید بر استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو متذکر شد: نیروهای پلیس راه در طول جاده به صورت شبانه روزی به منظور ایجاد سفری امن فعال هستند.

سرهنگ میش‌مست اظهار کرد: خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه