English

شهردار کاشان خبر داد:

وجود ظرفیت‌های ویژه کاشان برای جذب سرمایه‌گذاری بین المللی

شهردار کاشان از وجود ظرفیت‌های ویژه و متعدد کاشان برای جذب سرمایه‌گذاری بین المللی خبر داد.

وجود ظرفیت‌های ویژه کاشان برای جذب سرمایه‌گذاری بین المللی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در دیدار با سفیر بلغارستان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف و ویژه کاشان، این خطه را یکی از بهترین گزینه‌ها به منظور سرمایه‌گذاری سودآور دانست.

وی، با یادآوری پیشینه تمدنی و فرهنگی کاشان، پتانسیل و بسترهای گردشگری در این دیار را ممتاز خواند و به استقبال چشمگیر گردشگران از ابنیه  و آثار تاریخی کاشان در ایام نوروز و موسم گلابگیری اشاره کرد.

شهردار کاشان، همچنین با اشاره به توانمندی‌های صنعتی و تولیدی کاشان، وجود کارخانجات بسیار به وِیژه در حوزه فرش را متذکر شد و از نمونه صنایع موجود در منطقه نظیر صنعت کاشی سازی و خودروسازی نام برد.

بخشنده امنیه ضمن اشاره به ظرفیت های کشاورزی کاشان، بهره مندی این خطه از تابش نور خورشید در بیشتر ایام سال را یک فرصت ناب به ویژه در زمینه تولید انرژی پاک دانست و بر علاقه‌مندی شهرداری کاشان برای استفاده از سرمایه‌گذاری بین‌المللی در این حوزه تأکید کرد.

وی، همچنین با اشاره به رویکرد مدیریت شهری کاشان برای تحقق شهر هوشمند، از بسترهای مناسب برای حضور سرمایه گذاران خبر داد و گفت: با توجه به عزم مدیریت شهری برای راه اندازی سازمان فاوا، این فرصت نیز برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

شهردار کاشان با اشاره به تعریف پروژه های مختلف در حوزه ترافیک، نگرش شهرداری کاشان برای رفع این مشکلات زیرساختی یادآور شد و بر استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه در حوزه انتقال تجربه و سرمایه گذاری تأکید کرد.

بخشنده امنیه، چالش های زیست محیطی به خصوص مدیریت منابع و آلودگی هوا را یک موضوع جهانی دانست و گفت: کاشان نیز از این پدیده به ویژه در حوزه منابع آبی رنج می‌برد که با مبادله تجربه و فناوری با سایر جوامع به دنبال یافتن راهکارهای آن هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه