English

موج گزارش می‌ دهد؛

چاله‌ های خیابانی قاتل زنجیره‌ای شهروندان بندرلنگه

پر نشدن چاله‌های خیابانی در سطح شهر بندرلنگه و اجرا نشدن پروژه‌ی بازسازی آسفالت معابر سیب خسارات گسترده به جان و مال شهروندان شده است.

چاله‌ های خیابانی قاتل زنجیره‌ای شهروندان بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج، بندرلنگه پر است از محلات و خیابان‌هایی که زیبایی آن‌ها در پس زشتی آسفالتشان پنهان شده و رانندگانی که عمر خودروهایشان اسیر بی‌کیفیتی آسفالت‌هاست؛ این یک خط خلاصه‌ای از وضعیت نابسامان و بغرنج آسفالت در بسیاری از خیابان‌ها و محلات بندرلنگه است که روزگاری به عروس خلیج فارس و بندر مروارید ایران شهرت داشت.

بر اساس مشاهدات خبرنگار موج وضعیت آسفالت برخی معابر، خیابان‌ها و حتی برخی جاده‌های منتهی به بندرلنگه به‌گونه‌ای است که رانندگان وسایل نقلیه باید به‌صورت مارپیچ حرکت کنند و ناآشنایی با محل چاله‌ها می‌تواند عواقب جدی را در پی داشته باشد.

 در قسمتی از برخی خیابان‌ها آسفالت کنده و در قسمتی دیگر از آسفالت ریخته‌اند که خیابان به یک دست‌انداز بلند شبیه شده و عملاً رفت‌وآمد را با چالش جدی مواجه کرده است.

ناصر که راننده تاکسی است در گفتگو با موج عنوان کرد: آسفالت خراب قاتل ماشین است اما پیامدِ منفی نداشتن یک آسفالت باکیفیت در بندرلنگه صرفاً محدود به خودروهایمان نمی‌شود بلکه افرادی که همچون من راننده تاکسی هستند یا با ماشین شخصی کرایه کشی می‌کنند به خاطر پستی بلندی‌های زیاد و کیفیت نامناسب آسفالت با مشکلات جدی به‌ویژه از ناحیه کمر مواجه شده‌اند.

احمد دیگر شهروند بندرلنگه‌ای نیز به آسیب‌های جانی ناشی از این ناسمانی اشاره کرد و گفت: وضعیت نامطلوب آسفالت نه‌تنها در کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر بلکه در برخی خیابان‌های اصلی نیز وجود دارد که این امر علاوه بر نازیبایی منظر شهری، آبروی شهر را در چشم گردشگران برده است.

محمدحسین نیز به حالت کنایه گفت: به دلیل کنده‌کاری‌های رها شده و چاله‌های فراوان در برخی محلات بندرلنگه راکبان موتورسیکلت و رانندگان ماشین در حین رانندگی به‌قدری بالا و پایین می‌روند که اگر دچار سنگ کلیه باشند با اندکی رانندگی سنگ کلیه آن‌ها دفع می‌شود.

وی ادامه داد: باید گفت که خیلی از محله‌های بندرلنگه آسفالت به چشم ندیدهاند و معلوم نیست کی می‌خواهند محله‌های بندرلنگه آسفالت کنند.

این وضعیت در حالی است که شهردار بندرلنگه و اعضای شورای شهر بارها ساماندهی وضعیت آسفالت را به شهروندان وعده داده‌اند اما شرایط با وضعیت مطلوب بسیار فاصله دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه