English

شاپور کریمی خبر داد:

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت برای بهبود وضعیت معابر شهر پارس آباد

شهردار پارس آباد مغان گفت: در 6 ماهه دوم سال ۱۴۰۰ تا به امروز بیش از ۱۵هزار تن آسفالت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در سطح شهر آسفالت ریزی شده است.

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت برای بهبود وضعیت معابر شهر پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شاپور کریمی ، شهردار پارس آباد بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: طرح لوله گذاری جهت جمع آوری و روان سازی آب های سطحی هسته اصلی و مرکزی شهر در چند روز آینده به اتمام می رسد.

وی افزود: برای اولین بار طرح جمع آوری و روان سازی آبهای سطحی با نصب لوله های پلی اتیلن سایز ۸۰۰ دو جداره، در جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی که در آخر روزهای سال ۱۴۰۰ شروع شده بود در شرف پایان این طرح مهم هستیم.

شهردار پارس آباد با اشاره به اهمیت موضوع و اجرای این طرح افزود: با اجرای این طرح که از چهارراه امام خمینی (ره) تا میدان قیام و میدان شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، مشکل چندین ساله آبگرفتگی در میدان قیام و جلوی بازارچه شهید تیمورپور و میدان شهید سردار سلیمانی برای همیشه رفع خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شروع شده است که با اتمام آن و روان سازی دیگر شاهد آبگرفتگی نخواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق عملیات عمرانی و جدول‌گذاری معابر خبر داد و گفت: عملیات  جدول گذاری خیابان پزشکان به طول 600 متر و همچنین با هدف زیباسازی و چراغانی که جمعا بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تسهیل تردد عابرین پیاده و وسائط نقلیه هزینه شده است.

شهردار پارس آباد مغان خاطر نشان کرد: به منظور زیباسازی فضاهای شهری، شهرداری  اقدام به برنامه ریزی و اجرای عملیات رنگ آمیزی و همچنین نصب چراغهای دفنی در خیابان ها و میادین و بلوارهای شهر کرده و آنرا ادامه می دهد.

کریمی بیان کرد: نصب این چراغ‌های تزئینی، زیبایی و نورپردازی خاصی به خیابان های سطح شهر بخشیده و مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در این خصوص اختصاص داده ‌شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه