English

قاسم عسکری نسب؛

شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از شرکت بیش از 500دریانورد در آزمون‌های دریانوردی غرب استان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW خبر داد.

شرکت بیش از 500 دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهارداشت: با فعال شدن مرکز آزمون‌های دریانوردی در سال 1400در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان این مرکز پذیرای بیش از 900 دریانورد آقا و خانم بوده است.

وی ادامه داد: در راستای تاکید سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران به مرکز استان برای انجام آزمون‌های دریانوردی دو آموزشگاه در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان و یک هنرستان دریایی در غرب هرمزگان فعال است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مرکز آزمون‌های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW برگزار و نسبت به پایش دریانوردان در سمت‌های افسردومی و فرماندهی کشتی‌های زیر 500 تن اقدام می‌کند و در آینده‌ای نزدیک نیز متقاضیان دوره‌های موتورخانه و سمت‌های بالاتر نیز در دستور کار قرار دارند.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون‌های دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنتی https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index درج شده است.

گفتنی است؛ مرکز آزمون‌های دریانوردی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان با همکاری معاونت دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اداره امتحانات مرکز استان از سال 1400 راه‌اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه