English

از اول تیر ماه؛

پذیرش مسافران فرهنگی در ۳۳ پایگاه پذیرش استانی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ستاد اسکان فرهنگیان این استان از اول تیر ماه، آماده پذیرش فرهنگیان از سراسر کشور است.

پذیرش مسافران فرهنگی در 33 پایگاه پذیرش استانی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، علی حسین زاده افزود:  امکانات مورد نیاز برای پذیرش مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان امسال در 33 پایگاه پذیرش استانی، 147 مدرسه و در قالب 1132 کلاس درس فراهم شده است.

وی به درجه بندی کلاس ها با توجه به امکانات موجود اشاره کرد و اظهار داشت: 78 کلاس ویژه، 642 کلاس با درجه الف و 349 کلاس در درجه ب و نیز 63 کلاس در درجه ج آماده اسکان فرهنگیان می باشد. وسایل سرمایشی و صوتی و تصویری مناسب و سایر امکانات با توجه به درجه بندی کلاس ها در اختیار مسافران قرار می گیرد.

همچنین 12 مرکز رفاهی با 140 اتاق و 512 عدد تخت  جهت اسکان فرهنگیان مهیا است.

حسین زاده با اشاره به وقفه چند ساله برای پذیرش مسافران فرهنگی در ستادهای اسکان به علت شرایط کرونایی، گفت: پیش بینی می شود همزمان با پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس، موج سفرهای تابستانی نیز از اول تیرماه آغاز گردد.

شایان ذکر است متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و رزرو محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و ثبت نام را با توجه به برنامه سفر خود و شرایط رزرو،  انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه