English

رضا رمضانی:

فعالیت گروههای بازرسی در اداره های آموزش و پرورش خراسان رضوی

رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با هرگونه تخلف در زمان ثبت نام بدون اغماض و چشم پوشی برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود و امسال برای اولین بار مدارس نمونه دولتی از دریافت حق ثبت نام در زمان نام‌نویسی منع شده‌اند.

فعالیت گروههای بازرسی در اداره های آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا رمضانی رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: لغو ابلاغ در انتظار مدیران مدارسی است که مرتکب انجام تخلفات در زمان ثبت نام دانش آموزان شوند.

رمضانی ادامه داد: با هرگونه تخلف در زمان ثبت نام بدون اغماض و چشم پوشی برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود و طی ۱۰ روز گذشته و از آغاز به کار ستاد ثبت نام استان تاکنون هنوز هیچ موردی از گزارش تخلف دریافت نشده و روال ثبت نام طبق جریان عادی در حال پیشرفت است.

رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: طبق دستورالعمل اعلامی، مدارس خاص(استعدادهای درخشان) و شاهد اخذ شهریه‌شان به صورت وزارتی و برمبنای جدولی است که باید در معرض دید اولیاء قرار داده شود که در این بخش از مدارس خواسته‌ایم با دریافت چک از والدین برای شهریه با هدف تسهیل ثبت نام همکاری کنند.

وی گفت: سایر مدارس شامل مدارس هیات امنایی‌، نمونه دولتی و مدارس عادی حق اخذ مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت بیمه و کتاب دانش آموز را دارند و به هیچ وجه حق مطالبه و دریافت وجوه دیگری را ندارد و اخذ هرگونه وجه اضافی از والدین در این مدارس تخلف محرز است و با مدیر متخلف برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: به عبارت صحیح تر و کامل تر اخذ هر وجه دیگری تا مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید و تشکیل انجمن اولیاء و مربیان مدرسه و تایید انجمن، غیرقانونی و تخلف است.

رمضانی افزود: امسال برای اولین بار مدارس نمونه دولتی از دریافت حق ثبت نام در زمان نام‌نویسی منع شده‌اند و جدول شهریه مدارس غیردولتی نیز از یک هفته پیش ابلاغ شده و مدارس موظفند به نصب شهریه مصوب در معرض دید والدین هستند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: گروههای بازرسی در اداره های ۴۷ گانه آموزش و پرورش خراسان رضوی و این اداره کل فعال هستند و ضمن کنترل و نظارت بر روند ثبت نام طبق دستورالعملهای اعلامی، تمامی انتقادات و پشنهادات را دریافت و در برنامه‌ریزی‌ها اعمال می‌کنند.

رمضانی در خاتمه خاطرنشان کرد: والدین می‌توانند به صورت آنلاین با مراجعه به سامانه hekayat.medu.ir و یا تماس با اداره‌های نظارت و بازرسی نواحی و یا واحد بازرسی اداره کل به صورت قانونی پیگیر موضوعات و گزارش تخلفات باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه