English

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه:

قوه قضاییه نقش بی بدیلی در حفظ ارزش و کرامت انسانی ایفا می‌کند

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

قوه قضاییه نقش بی بدیلی در حفظ ارزش و کرامت انسانی ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

قضا و قضاوت در نگاهی عمومی، راهکاری است برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق به صاحب آن. قضاوت در واقع از یکسو مسیری است که حق جویان را امیدوار می سازد و از سوی دیگر زورمداران را از رسیدن به آمال و آرزوهای نابه جا باز می دارد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا بویژه همکارانم در سازمان پزشکی قانونی کشور تبریک عرض نموده و موفقیت های روز افزون آنان در جهت عدالت گستری، خدمت به مردم و پاسداری از قوانین را مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه