English

حجت الاسلام محمد صادق اکبری:

کثرت ورودی پرونده ها یکی از چالش های قوه قضاییه است

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: یکی از چالش های قوه قضاییه کثرت ورودی پرونده ها است که پیشگیری باید در دستور کار قرار گیرد و این وظیفه همه مسئولان است.

کثرت ورودی پرونده ها یکی از چالش های قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار داشت:  امروز بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی زیبنده مازندران نیست تجاوز به عرصه های طبیعی به یک چالش تبدیل شود و قطعا قوه قضاییه نهایت برخورد را با متجاوزان به عرصه های طبیعی خواهد داشت.

وی ادامه داد:  عرضه های طبیعی استان مازندران انفال استان محسوب می شوند و باید در حفاظت از آنها کوشا باشیم و ضروری است با تقویت واحدهای حقوقی ادارات دعاوی به موقع مطرح و پیگیری شود.

اکبری اظهار داشت: همه مدیران ادارات و نهادها باید اگر جرمی در اداره مربوطه اتفاق افتاده است به دستگاه قضایی اعلام کنند و نباید از از اجرای احکام و پیگیری پرونده های تجاوز به انفال احساس خستگی کنند و یا رودربایستی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران  تاکید کرد: صنعت گردشگری در استان مازندران باید پیوست های امنیتی و فرهنگی داشته باشیم و  گردشگری مازندران نباید تحت شعاع حضور برخی از بی بندو باری ها قرار بگیرد.

اکبری تاکید کرد :  قوه قضائیه مستقل قوه ای است که می تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشد پس استقلال دستگاه قضایی، استقلال قاضی و استقلال درونی قاضی سه اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی را هرگز فراموش نکنید.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد : دستگاه قضایی باید زد و بندها را از بین ببرد و بدون تعارف نیز برخورد می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه