English

محمدعلی شریفی:

پاسخگویی ۲۷۰ دفتر پیشخوان گاز در سطح شهرستان مشهد

رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: در طی۱۵ ماه اخیر ۱۶۰ هزار تماس حادثه، نشت گاز، حفاری نا ایمن ۲۲۶ هزار تماس مرتبط با سرویس دهی و وصل گاز مشترکان محدوده قطعی سرویس شبکه و همچنین ۲۹ هزار مورد پایش و دماسنجی گاز ادارات استان انجام شده است.

پاسخگویی ۲۷۰ دفتر پیشخوان گاز در سطح شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی شریفی رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی عنوان کرد: سامانه امداد متمرکز این شرکت که از اواخر سال ۹۹ راه اندازی شده، طی ۱۵ ماه اخیر ۱۶۰ هزار تماس مرتبط با حادثه، نشت گاز ، حفاری نا ایمن، پیام قطع، افت فشار و صدای کنتور و رگولاتور را به صورت میدانی بررسی و رفع عیب کرده است.

 شریفی در ادامه اضافه کرد: طی این مدت همچنین ۲۲۶ هزار تماس مرتبط با سرویس دهی و وصل گاز مشترکان محدوده قطعی سرویس شبکه و همچنین ۲۹ هزار مورد پایش و دماسنجی گاز ادارات استان انجام شده است.

رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: واحد نصب انشعابات و تجهیزات گاز در شهرستان مشهد از سال ۱۳۹۰ به صورت یک واحد مستقل سازمانی و با هدف افزایش بهره‌وری تأسیس شد و در ابتدا همه فعالیت ها و مکاتبات از طریق مراجعه حضوری متقاضیان به واحد نصب و انجام مکاتبه با سازمانهای دیربط انجام می شد.

وی متذکر شد: از ابتدای سال ۹۸ و در راستای تحقق دولت الکترونیک و به سبب افزایش رضایتمندی شهروندان با اجرای طرح آموزش دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ۲۷۰ دفتر پیشخوان در سطح شهرستان مشهد (با شعاع پراکندگی ۱۲۰ کیلومتر) قادر به راهنمایی و پاسخگویی متقاضیان شدند.

رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی افزود: همچنین راه اندازی سایت پاسخگویی و تلفن خودکار ۱۵۹۴ نیز موجب شد تا متقاضیان بتوانند در هر نقطه از شهر یا روستاهای شهرستان از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

شریفی تاکید کرد: توسعه شبکه های گاز در معابر جدید طی مدت سه ماه پس از ارائه پاسخ مثبت استعلامها و مجوزهای اخذ شده از سازمانها توسط متقاضی، نصب علمک گاز در مدت ۲ ماه پس از ارائه پاسخ مجوزهای لازم توسط متقاضی و نصب کنتور ظرف حداکثر چهار روز از قطعی شدن اشتراک پذیری در دفاتر پیشخوان از جمله اقدامات این طرح است.

وی همچنین تصریح کرد: نحوه استفاده از خدمات واحد نصب انشعابات و تجهیزات بدین صورت است که متقاضی با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان، تقاضای گاز خود را ثبت می کند و کارشناسان واحد بلافاصله از محل بازدید کرده و مکاتبات لازم با سازمانهای ذیربط انجام می‌شود.

رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: مکاتبات از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود و به صورت لحظه ای نیز از طریق سایت یا تلفن گویا در دسترس است و پس از ارائه مجوزهای لازم از طرف متقاضی زمان اجرای کار برای ایشان پیامک می شود و توسعه شبکه یا نصب علمک و کنتور اجرا خواهد شد.

شریفی در خاتمه خاطرنشان کرد: در سامانه ۱۵۹۴ نیز افرادی که انشعاب آنها به دلیل بدهی قطع شده است می‌توانند با تماس با این سامانه و پرداخت آن اقدام کنند و کمتر از یک ساعت حتی در روزهای تعطیل توسط گروهای امداد وصل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه