English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

نظارت کمیته امداد اصفهان بر ۳۱ هزار و ۷۰۰ طرح خودکفایی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان با نظارت بر 31 هزار و 700 طرح خودکفایی ایجاد شده از سال 96 تاکنون، به پایدارسازی و توسعه مشاغل مددجویی کمک می کند.

نظارت کمیته امداد اصفهان بر  31 هزار و 700 طرح خودکفایی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی توانمندسازی از طریق کار آفرینی و توسعه اشتغال را مسیری برای خوداتکایی مددجویان خواند و بیان داشت: در حال حاضر 31 هزار و 700 طرح، تحت نظارت کارشناسان این نهاد قرار دارد.

وی با اشاره به نظارت بر 9هزار و 956 طرح ایجاد شده در سال گذشته، به توسعه مشاغل مددجویی و اتصال زنجیره‌های مشاغل خرد به مشاغل بزرگ تاکید داشت و افزود: طرح های خودکفایی در این مدت، زمینه فعالیت 3هزار و 950 نفر از مددجویان دیگر را نیز فراهم کرده است.

احمد رضایی با تاکید بر نظارت 3 تا 5 ساله طرح های خودکفایی، ادامه داد: کمیته امداد به منظور پایدارسازی و توسعه مشاغل تا توانمندسازی مددجویان، با بهره گیری از کارشناسان خبره بر طرح های خودکفایی، نظارت و با اعطای تسهیلات بنا به ضرورت، اقدامات موثری انجام می دهد. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان در خصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت، گفت: موفقیت مددجویان کارآفرین نه تنها سبب کسب درآمد برای خود و خانواده شان می شود، بلکه روحیه خودباوری را میان جامعه هدف این نهاد تقویت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه