English

هشدار مدیرعامل شرکت آبفا:

منابع آبی وضعیت خوبی ندارند

به دلیل افزایش چند درجه ای دمای هوا و مصرف بی رویه آب، مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت : به علت بروز بی سابقه پدیده خشکسالی، دبی استحصالی منابع آبی مانند چاه ها، ‌چشمه ها و سد ایلام بشدت کاهش یافته است.

منابع آبی وضعیت خوبی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری افزود: افزایش بیش از حد دما و در پی آن افزایش مصرف آب منجر به افت فشار و یا کمبود آب شده که برای رفع این مشکل، مشترکین ضمن رعایت الگوی مصرف نسبت به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان در مصرف آب شرب دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

ناصری با تأکید بر اینکه با مشترکان پرمصرف آب قطعا برخورد می شود، تاکید کرد : از شهروندان فهیم خواهان گزارش انشعابات غیرمجاز و مشترکینی که آب آشامیدنی را برای شستشوی کوچه و معابر هدر می دهند به سامانه 122 هستیم.

مدیرعامل آبفای استان ضمن دعوت مردم به مدیریت و رعایت الگوی مصرف، اظهار داشت : اطلاعیه ها و هشدارهای آبفای استان را حتما پیگیری نمایید.

ناصری در پایان خاطرنشان ساخت : برای عبور از این شرایط سخت نیازمند همکاری و همدلی تمام هم استانی های عزیز هستیم و مطمئنا مجموعه آبفای استان هرچه تلاش کند تا همیاری و همکاری مردم نباشد ارایه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی امکان پذیر نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه