English

استاندار در قرارگاه عملیاتی تامین آب شرب شهر کرمانشاه:

آب سد گاوشان را هر چه سریعتر وارد مدار آب شهری کنید

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: باید همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر تلاش کنند از سد گاوشان دو هزار لیتر در ثانیه آب به کرمانشاه اختصاص یابد.

آب سد گاوشان را هر چه سریعتر وارد مدار آب شهری کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه به همراه مدیران صنعت آب کرمانشاه از تصفیه‌خانه غدیر کرمانشاه در محل روستای سراب خشکه عمرمل بازدید و در جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی تامین آب شرب شهر کرمانشاه با حضور مدیران آب منطقه‌ای استان و آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرکت نمود.

بهمن امیری مقدم،  استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از تصفیه خانه غدیر و آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان باید هرچه زودتر به نتیجه برسد، ابراز داشت: نباید پروژه آب رسانی از طریق سد گاوشان معطل بگذاریم و برای بهره‌برداری از این طرح همه باید در کنار یکدیگر بسیج شده و مسائل تامین اعتبار نیز حل شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر نگهداری از خط انتقال پروژه سد گاوشان با توجه به تجربه بد سالیان گذشته تاکید کرد و افزود:  هرگونه برداشت غیرمجاز در مسیر انتقال آب باید با جدیت برخورد شود و ملاحظات پدافندی تصفیه خانه غدیر نیز با توجه به حساسیتی که دارد باید هرچه زودتر مد نظر قرار گیرد.

وی بر لزوم تکمیل هرچه زودتر مخازن و خطوط بین مخزن این طرح نیز تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان تا افق ۱۴۱۵ دیده شده و در همین راستا می بایست پروژه تا مدت زمان تعیین شده تکمیل گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه