English

رایزنی استاندار برای افزایش پروازهای فرودگاه‌ کرمانشاه

استاندار کرمانشاه برای تسریع در توسعه باند فرودگاه کرمانشاه و همچنین افزایش پروازهای این فرودگاه با مسئولین مربوطه دیدار کرد.

رایزنی استاندار برای افزایش پروازهای فرودگاه‌ کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در در دیدار با حمیدرضا سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ظرفیت‌های متعدد تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان اظهار کرد: استان کرمانشاه و موقعیت فرودگاهی آن یکی از هدف‌های جذاب برای گردشگران و مسافران است و درعین‌حال از دیرباز مسیر تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات بوده‌ است.

امیری مقدم افزود: شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند توسعه قابل‌توجه ناوگان هواپیمایی و زیرساخت‌های فرودگاهی است که در این زمینه انتظار مردم و مسئولان استان از وزارت راه و شهرسازی یک انتظار و مطالبه‌ جدی و پیگیرانه است. به‌ویژه این‌که کرمانشاه هزینه‌های زیادی از دوران دفاع مقدس تاکنون در مسیر حفظ انقلاب اسلامی داده و دچار عقب افتادگی هایی شده که جبران این هزینه ها و فداکاری ها خواسته به حق مردم استان و وظیفه بزرگ مسئولان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور نیز در این دیدار برای تسریع در اجرای طرح بهسازی و توسعه باند فرودگاه کرمانشاه قول مساعد داد.

گفتنی است که بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه از حدود چهار سال پیش آغاز شد، اما هنوز به سرانجام نرسیده و همین امر باعث کاهش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه شده است.

استاندار کرمانشاه همچنین در دیدار با شمس‌الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران‌ایر) بر ضرورت افزایش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه تاکید کرد.

امیری مقدم در این دیدار با اشاره به در دست اجرا بودن طرح بهسازی و توسعه باند فرودگاه کرمانشاه ، خواستار افزایش تعداد پروازها تا سقف ممکن در شرایط فعلی و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کرمانشاهی شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی