English

استاندار کرمانشاه در دیدار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه، مطالبه جدی مردم و مسئولان استان است

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه، مطالبه جدی مردم و مسئولان استان است.

اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه، مطالبه جدی مردم و مسئولان استان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه  در دیدار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب  با اشاره به سابقه درخشان استان کرمانشاه در حوزه نفت و ظرفیت های پرشمار آن در حوزه گاز تاکید کردند: انتظار ما از مسولان وزارت نفت استفاده از این ظرفیت‌ها و تسریع در توسعه ساختارها و توانمندی های استان در این زمینه است.

بهمن امیری مقدم تاکید کرد:  پیگیری و اجرای اسناد بالادستی و تصویب شده در وزارت نفت، انتظار حداقلی مردم استان از وزارت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

استاندار کرمانشاه از مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خواست که با تمام توان برای اکتشاف و تولید نفت و گاز در استان تلاش کند و در شکوفایی ظرفیت های کرمانشاه در این حوزه فروگذار نکند.

امیری مقدم همچنین از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای هرگونه همکاری در زمینه بهره برداری از ظرفیت های نفت و گاز استان هم خبر داد و گفت: مردم استان کرمانشاه هزینه های زیادی در مسیر انقلاب اسلامی پرداخت کرده اند و بهره مندی آنان از برکات میادین نفتی و گازی استان و آغاز اجرای سریع سند نفت و گاز که مصوب وزارت نفت است، از حداقل حقوق آنان است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران هم در این نشست گفت: با تمام توان برای اجرای سند نفت و گاز استان کرمانشاه و شکوفایی ظرفیت های نفت و گاز استان تلاش خواهیم کرد.

حیدری افزود: در زمینه استفاده از ظرفیت های نفتی استان نیز نگاه ما استفاده از نیروهای بومی و اشتغالزایی در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه