English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

فرودگاه کرمانشاه در مسیر اصلی بین المللی شدن قرار می‌گیرد

استاندار کرمانشاه با ابراز ناراحتی از اینکه فرودگاه کرمانشاه نتوانست میزبان حجاج کرمانشاهی بصورت مستقیم باشد، گفت: بازسازی استاندار فرودگاه کرمانشاه برای بهره مندی از امکانات بین المللی بودن، در دسترس کار است.

فرودگاه کرمانشاه در مسیر اصلی بین المللی شدن قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: براساس بررسی‌های انجام شده وضعیت باند فرودگاه کرمانشاه نیاز به بازسازی کامل دارد که این بازسازی فرودگاه کرمانشاه قرار بود در سال ۱۳۹۶ با قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی انجام شود اما اکنون ۳۸۰ میلیارد تومان نیاز فعلی پروژه برای انجام آن است.

بهمن امیری مقدم افزود: فرودگاه برای توسعه هر استانی ضروریست. از آنجایی که کرمانشاه هاب منطقه محسوب می شود و فرودگاه کرمانشاه نیز فرودگاه بین المللی می باشد، ضرورت داشت نشست‌های تخصصی و کاملی با مدیران کشوری داشته باشیم و قرار شد ظرف آینده نزدیک قرارداد با پیمانکار منعقد و کار بازسازی باند فرودگاه به زودی انجام شود.
وی اضافه کرد: با برگزاری جلسات مختلف با شرکت هواپیمایی ایران ایر و سایر شرکت‌های هوایی قرار بر این شد که هواپیمایی جمهوری اسلامی پروازهایی با هواپیمای ATR خود را به هواپیمای Foker برای افزایش تعداد مسافرین تغییر دهد و قشم ایر نیز قرار شد ۲ پرواز به فرودگاه کرمانشاه اضافه کند.

استاندار کرمانشاه گفت: بااضافه شدن تعداد پروازها و افزایش ظرفیت آن استقبال خوبی از آن خواهد شد و نارضایتی مردم کمتر می‌شود.

وی افزود: من یک عذرخواهی به حجاج کرمانشاهی بدهکارم که پرواز مستقیم از فرودگاه کرمانشاه نداشتند و مجبور شدند از تهران به مقصد عربستان سعودی پرواز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه