English

نادر تقی زاده:

کشاورزان نمونه استان اردبیل تجلیل شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 55 نفر از بهره‌برداران و کشاورزان نمونه استان طی آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی تجلیل شدند.

کشاورزان نمونه استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر تقی زاده ، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: سه نفر از این افراد تجلیل شده تولیدکننده نمونه کشوری هستند و ۵۲ نفر دیگر نیز جزو بهره‌برداران و تولیدکنندگان برتر استان در حوزه زراعی، پرورش دام و طیور، شیلات و صنایع وابسته هستند.

وی در این آیین، تولید کنندگان و کشاورزان را فعالان واقعی عرصه اقتصاد مقاومتی کشور عنوان کرد و گفت: امنیت غذایی کشور مدیون و مرهون زحمات این جهادگران است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل می گوید: کشاورزان هم اینک در جبهه تولید و در تامین امنیت غذائی بی وقفه تلاش می کنند و حاصل تلاش آنها قابل کتمان نیست.

تقی زاده افزود: امروز با تلاش تولیدکنندگان عرصه کشاورزان ایران در زمینه تولید انواع محصولات زراعی، دامی و باغی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد به طوری که هم اکنون افزون بر ۱۳۰ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود.

وی می گوید: در سال زراعی گذشته ۱۲۰ هزار فعال و شاغل در بخش کشاورزی استان اردبیل با تولید ۴.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، چهار درصد تولیدات کشاورزی کشور را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با این حالی که کمتر از یک درصد مساحت ایران را دارد، ولی با تولید بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم، ۷۵۰ هزار تن سیب زمینی و ۴۵۰ هزار تن انواع محصولات باغی، سهم عمده‌ای در تامین نیاز به محصولات کشاورزی کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه