English

مدیرکل سازمان صمت استان ایلام:

مشکلات ۸ واحد تولیدی استان ایلام در جلسه ستاد تسهیل بررسی شد

مدیر کل صمت استان ایلام از بررسی موانع و مشکلات 8 واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکل آنها رسیدگی شد.

مشکلات 8 واحد تولیدی استان ایلام در جلسه ستاد تسهیل بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا محمدرحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل استان راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از مشکلات این واحدها برای رفع دغدغه و نگرانی در مسیر رونق تولید و فعالیت بهینه این واحدها ارائه شد. 

وی گفت: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید ، ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار ورفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار گرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود. 

محمدرحیمی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان ایلام با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار ، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

به گفته محمدرحیمی، واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

گفتنی است در این جلسه استاندار ایلام بصورت سرزده حضور یافت واز نزدیک در جریان روند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی قرارگرفت.

بررسی مشکلات شرکت بهشت ریواس دره شهر،شرکت سالم گستر فرات،شرکت دردانه خوراک دام و طیور، شرکت کیمیا گستر سیکان، خوراک دام و طیور چرداول ، شرکت آرمان سبز دشت عباس،پرواربندی بره و باغداران دشتلگ در این جلسه مطرح وتصمیمات لازم اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه