English

قاسمی فرزاد:

بازگردانی۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید/ بانک‌ها مکلف به حمایت از واحد تولیدی هستند

استاندار همدان در بازگردانی ۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید اظهار داشت: تمامی مجموعه مدیریتی استان همدان و بانک‌ها مکلف به حمایت از واحد تولیدی و ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند.

بازگردانی۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید/ بانک‌ها مکلف به حمایت از  واحد تولیدی هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان  روز دوشنبه در آیین راه‌اندازی مجدد ۲ واحد تولیدی راکد(اسپاد کاغذ ماهان و تیز رو پرش ماهان) با اشاره به اینکه با حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات آن‌ها به دنبال ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم هستیم، اظهار داشت: تمامی مجموعه مدیریتی استان همدان و بانک‌ها مکلف به حمایت از  واحد تولیدی و ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند.

وی افزود: در سایه شومِ تحریم‌ها فضای مناسبی به وجود آمد تا واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند قطع وابستگی هرچه بیشتر را رقم بزنند، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولید کنندگان و صاحبان صنایع فرمودند، صاحبان صنایع و کارکنان آن‌ها، افسران و سربازان جنگ اقتصادی‌ هستند.

 استاندار همدان با تاکید بر لزوم توجه جدی تولیدکنندگان استان نسبت به حوزه محیط زیست و تاثیرات واحدها بر این بخش، گفت: توجه واحدهای تولیدی به مقوله مهم محیط زیست باید به گونه‌ای باشد که بتوان توسعه پایدار را در استان رقم زد. 

وی عنوان کرد: برخی از واحدهای صنعتی در فرایند توسعه بدون برنامه‌ریزی قرار گرفته اند که این مساله می‌تواند در روند توسعه، خسارات زیست محیطی غیرقابل جبرانی را ایجاد کند. 

وی اظهار داشت: بدون شک برای بیشتر مردم زندگی در یک محیط با کیفیت به معنی زندگی کردن در شهری است که تاًمین محیط زیست آن با دقت مدیریت و اداره شده باشد.

تلاش در راستای تسهیل امور برای واحد تولیدی

 قاسمی فرزاد با بیان اینکه تلاش همه کسانی که در جهت تولید، قطع وابستگی و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند قابل تقدیر و تشکر است، گفت: تلاش می‌شود مسیر عرصه تولید و مشکلات تولیدکنندگان تسهیل شود و در این مسیر از واحدهای تولیدی و صنایع استان به صورت جامع و مشخص حمایت خواهد شد. 

استاندار همدان با اشاره به راه اندازی مجدد این ۲ واحد تولیدی و حمایت از توسعه پروژه‌های تولیدی آنها، تصریح کرد: با همکاری مجموعه مدیریتی استان، این واحد  که بیش از ۲۷ سال راکد و تعطیل مانده بود، به چرخه تولید برگردانده شد. 

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت از تولید و رفع موانع موجود است، افزود: در همین ارتباط مسیر کاری مشخص در استان همدان، احیا واحدهای تولیدی راکد و جلوگیری از تعطیلی آن‌ها، فعال کردن واحدهای نیمه فعال و در اختیار قرار دادن واحدهای تحت تملک بانک به افراد توانمند و تحول‌خواه است.

استاندار همدان همچنین در ادامه با اشاره به نقش موثر نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروی هوایی شهدای زیادی از جمله ۱۱۰ شهید در زمان دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. 

وی با بیان اینکه مجموعه پایگاه شهید نوژه یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان کبودرآهنگ و استان همدان است، افزود: در پایگاه شهید نوژه حمایت‌ها و خدمات خوبی از شهرستان و مردم شریف کبودرآهنگ انجام گرفته که قابل تقدیر است. 

 استاندار همدان در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر و به منظور گرامیداشت روز نیروهای هوایی در پایگاه سوم شکاری نوژه و جمع پرسنل نیروی هوایی این پایگاه حضور یافت و در ادامه این برنامه، چند طرح عمرانی در شهرستان کبودرآهنگ را نیز افتتاح کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات آن‌ها به دنبال ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم هستیم، اظهار داشت: تمامی مجموعه مدیریتی استان همدان و بانک‌ها مکلف به حمایت از  واحد تولیدی و ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر