English

با هدف فرهنگ سازی شهروندان صورت می گیرد؛

برگزاری اولین جشنواره تامین اجتماعی – خانه من

اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با هدف فرهنگ سازی و افزایش شناخت شهروندان با تعهدات و خدمات این سازمان، جشنواره ای با امکان مشارکت عمومی برای تمامی شهروندان علاقمند برگزار می نماید.

برگزاری اولین جشنواره تامین اجتماعی – خانه من

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، با توجه به در پیش بودن هفته تامین اجتماعی و همسو با برنامه های فرهنگی اجتماعی و ارتباطی با جامعه هدف، اولین جشنواره (( تامین اجتماعی – خانه من )) درقالب ارسال آثار با موضوع تامین اجتماعی و خدمات و تعهدات این سازمان و با هدف ارتقاء آگاهی های شهروندان، تقویت اعتماد در شرکای اجتماعی، نگاه واقعی به تامین اجتماعی به عنوان یک مفهوم عام و وسیع، مشارکت همگانی و... در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان به شرح ذیل برگزار می گردد.

این جشنواره در بخش کودکان و نوجوانان در رشته های نقاشی، عکس و فیلم ،داستان، شعر ( بصورت ضبط کلیپ از فرزندان)، خاطره و در بخش بزرگسالان در رشته های یادداشت و مقاله، عکس و فیلم،  شعر ( به صورت سروده شخصی ) و موشن گرافی و کلیپ های تولیدی از تاریخ 10 خرداد آغاز گردیده و علاقمندان میتوانند آثار خود را   لغایت 10 تیرماه از طریق واتساپ به شماره همراه 09115960780 ارسال نمایند.

ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره بیمه یا مستمری برای مشمولین سازمان و اعضای خانواده آنها به همراه تاریخ تولد خالق آثار الزامی است.

به مناسبت 25 تیرماه روز تامین اجتماعی از بیست و پنج اثر برگزیده شامل نفرات اول تا سوم رشته های مختلف و یک نفر به عنوان ارائه دهنده اثر ویژه در این مناسبت تجلیل خواهد شد. 

جشنواره تامین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه