English

در سال ۱۴۰۰ ثبت شد؛

مراجعه بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار مراجعه به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار مراجعه ( بصورت سرپایی، بستری و پاراکلینیکی ) به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

مراجعه بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار مراجعه به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد بیش از یک میلیون و 444 هزار مراجعه بصورت سرپایی پاراکلینیکی و بیش از یک میلیون و 396 هزار مراجعه هم بصورت سرپایی به پزشکان بوده است.

دکتر میثم حجتی پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته 19 هزار و شصت و یک بیمار در بیمارستانهای شهدا و حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بستری و از این تعداد 10 هزار و شصت و هشت بیمار جراحی شدند.

وی گفت: همچنین در سال 1400، چهار هزار و پنجاه و پنج زایمان در بیمارستان حضرت معصومه (س) به ثبت رسید که معادل سی درصد کل زایمانهای استان بوده است.

حجتی پور تعداد پرونده های بیماران مزمن در واحدهای تابعه را هم 42 هزار و ششصد پرونده اعلام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته و بر اساس ارزشیابی های انجام شده در قالب درجه اعتبار بخشی بیمارستانهای تابعه هر دو بیمارستان زیر مجموعه این مدیریت ( بیمارستانهای حضرت معصومه (س) و شهدا ) به عنوان بیمارستانهای درجه یک معرفی شده اند.

وی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم اکنون با 9 مرکز درمانی، شامل 2 بیمارستان و هفت درمانگاه و پاراکلینیک به مردم خدمات درمانی ارایه می کند.

به گفته وی در حال حاضر ذر بیمارستان شهدا 110 تخت و در بیمارستان حضرت معصومه (س) 102 تخت فعال بستری و در مجموع 212 تخت فعال وجود دارد.

حجتی پور تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را هزار و 239 مرکز و تعداد پزشکان طرف قرارداد با این مدیریت را 517 نفر اعلام کرد.

گفتنی است که هم اکنون 780 هزار نفر در استان کرمانشاه یعنی معادل 39 درصد جمعیت استان کرمانشاه زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه