English

یعقوبعلی نظری:

امنیت غذایی از موضوعات مهم و بنیادین است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اجازه نمی دهیم آرامش مردم در ارتباط با تامین غذای آنها دچار خدشه شود و این امر محقق نمی‌شود مگر این که تولیدات کشاورزی در کشور افزایش یابد.

امنیت غذایی از موضوعات مهم و بنیادین است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: مردمی سازی یارانه‌ها با همراهی خوب مردم و پیشبرد امور به نحو مطلوب رو به رو بوده است چنان که بسیاری از مخالفان برنامه ریزی کرده بودند تا از این شرایط سوء استفاده کنند اما موفق نشدند.

نظری این سخنان را در همایش روسای شعب بانک کشاورزی با موضوع مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه و صدور دامدار کارت اظهار کرد و ادامه داد: استقلال سیاسی زود به دست می‌آید اما عمق و استحکام آن به دیگر عرصه ها و استقلال به خصوص در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی بستگی دارد.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: طبق گفته امام راحل(ره)، کشاورزی محور استقلال است که این گفته، راهبرد مهمی برای کشور محسوب می شود و مانع چالش در کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: امنیت جامعه و احساس آرامش باید با تامین امنیت غذایی همراه شود زیرا باید امنیت عمومی جامعه مدیریت شود و عناصر برهم زننده امنیت را کشف، مهار و حذف کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی متذکر شد: اگر مردم احساس کنند مایحتاج روزانه شان دچار مشکل است آرامش جامعه بر هم می خورد بنابراین امنیت غذایی از موضوعات مهم و بنیادین است.

نظری افزود: اجازه نمی دهیم آرامش مردم در ارتباط با تامین غذای آنها دچار خدشه شود و این امر محقق نمی‌شود مگر این که تولیدات کشاورزی در کشور افزایش یابد و به ثبات برسد و تنها برای تامین نیاز داخل نکوشیم.

استاندار خراسان رضوی اذعان کرد: ساز و کاری که تحت عنوان بانک کشاورزی نام‌گذاری و تشکیل شده است اهمیت فراوانی در حمایت و پشتیبانی از بخش کشاورزی دارد و فعالیت این مجموعه انجام کار اقتصادی صرف نیست.

وی یادآور شد: همه جوامع و افراد در زمانی رشد می‌کنند که بتوانند از میدانهای سخت عبور کنند و ملتی که انقلاب کرده و می‌خواهد استقلال سیاسی داشته باشد و هویت ملی خود را بدون قرار گرفتن تحت سیطره نظام سلطه به طور طبیعی حفاظت و حراست کند باید هزینه دهد.

نظری خاطرنشان کرد: مردم ما امروز افتخار دارند که آزادترین ملت به معنای واقعی کلمه اند یعنی هویت ملی، هویت دینی و استقلال و بصیرت دارند و مسیر و راه درست را به رغم همه مشکلات به خوبی می دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه