English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد:

امنیت غذایی از مهمترین سیاست های دولت است/ مسأله اصلی در امنیت غذایی، تولید است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه امنیت غذایی از مهمترین سیاست های دولت است، گفت: جهاد کشاورزی در حوزه تولید، تامین، توزیع و نظارت کالاهای اساسی مردم وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد.

امنیت غذایی از مهمترین سیاست های دولت است/ مسأله اصلی در امنیت غذایی، تولید است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی در جلسه شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اقدام شجاعانه و انقلابی دولت در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اظهار داشت: آرامش بازار نیازمند کمک و همدلی همه دست اندرکاران طرح است و حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان نیز نقش بسیار مهمی در این امر دارد.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی از مهمترین سیاست های دولت است، ادامه داد: جهاد کشاورزی در حوزه تولید، تأمین، توزیع و نظارت کالاهای اساسی مردم وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مازندران بارانداز بخش کشاورزی کشور است، تصریح کرد: مسأله اصلی در امنیت غذایی جامعه، تولید است و خوشبختانه در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تأمین اقلام اساسی مردم وجود ندارد، به رصد و پایش بازار تأکید و خاطرنشان ساخت: تزریق آرامش به بازار در وضعیت کنونی با کمک همه مسئولین و دست اندرکاران میسر است.

عنایتی با تأکید به لزوم نهادینه کردن الگوی مصرف در جامعه، گفت: رعایت و اصلاح الگوی مصرف در جامعه، امری ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه