English

مرتضی اثمری:

پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش‌بینی می شود.

پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد، پدیده قالب جوی در استان خراسان رضوی خواهد بود که در نواحی شرقی، جنوبی و قسمت هایی از غرب استان وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

اثمری تصریح کرد: وزش باد تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز پدیده جوی قالب وزش باد بود که در برخی نواحی، شدت وزش باد افزایش داشت به گونه ای که بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش گرما در خراسان رضوی متذکر شد: با این حال در روز پنجشنبه شاهد افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش‌بینی می شود امروز در سردترین ساعات به ۱۸ و در گرمترین ساعت به ۳۲ درجه بالای صفر برسد.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه