English

محمد اهلی:

شهرک صنعتی اردبیل در حوزه تامین اعتبارات عمرانی رتبه برتر کشوری را کسب کرد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از کسب شرکت برتر کشوری توسط شرکت شهرک های صنعتی استان در حوزه تامین اعتبارات عمرانی خبر داد.

شهرک صنعتی اردبیل در حوزه تامین اعتبارات عمرانی رتبه برتر کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در خصوص کسب این دستاورد مهم برای استان گفت: خوشبختانه با پیگیری ها انجام شده، شاهد رشد فزآینده اعتبارات ملی و داخلی در شهرک های صنعتی بودیم.

وی افزود: در سال گذشته شاهد رشد چهار برابری در تخصیص و جذب اعتبارات ملی برای شهرک های صنعتی استان بودیم که به طور حتم این دستاورد مهم با تلاش و همت مسئولان استانی و کارکنان این مجموعه محقق شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این شرکت از تمامی ظرفیت های ممکن برای تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استفاده خواهد کرد تا شاهد حضور بیش از بیش سرمایه گذاران در استان باشیم.

طی مراسمی که با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت، شهاب جنابی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی کل کشور در استان گیلان برگزار شد، از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل به عنوان "شرکت برتر کشوری در میان 31 استان در حوزه تامین اعتبارات عمرانی"، تقدیر و قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه