English

محمد اهلی خبر داد:

شناسایی ۱۰ واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت:تعداد بیش از 10 واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان وجود دارد.

شناسایی 10 واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تعداد واحدهای دانش بنیان در شهرک های صنعتی را بیش از 10 واحد تولیدی برشمرد و گفت: امیدواریم با حمایت هایی که به منظور دانش بنیان شدن واحدهای مستعد انجام خواهد شد این مراکز به تعداد بیشتری افزایش یابد.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و شناسایی نیازهای فناورانه آنان را از جمله اهداف و برنامه های این شرکت برشمرد و افزود: در سال گذشته مشکلات فناوری 10 واحد تولیدی استان مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت که این برنامه ریزی ها در سال جدید نیز با اهداف منسجم تری ادامه خواهد داشت تا در جهت تحقق شعار سال حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و مراکز دانش بنیان، از جمله اولویت های اصلی این شرکت در سال جدید خواهد بود.

اهلی گفت: در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا با تامین اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی و همچنین با حمایت از واحدهای تولیدی و دانش بنیان، در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان ظرفیت های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، گفت: در چند سال گذشته قدم های بسیار بزرگی به منظور حمایت از تولید استان و ایجاد زیرساخت های صنعتی برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام تر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: علاوه بر ارائه بسته های حمایتی این شرکت، برنامه ریزی ها برای توسعه شهرک های صنعتی و تامین و بهسازی زیرساخت ها نیز در سرلوحه برنامه های کاری این شرکت قرار دارد تا موجبات افزایش رضایتمندی عموم صنعتگران و کارآفرینان فراهم شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه