English

محمد اهلی:

تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل ارائه می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تسهیلات ویژه ارائه می‌شود.

تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال حمایت از تولید، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی است که امیدواریم با حمایت مدیران استانی و کشوری به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت با همراهی و حمایت نمایندگان و مدیران ارشد استان محقق خواهد شد بیان کرد: خوشبختانه مسئولان ارشد استان، نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت استان دارند که همین امر موجب جذب سرمایه‌گذاری ها و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران، پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است که با حجم سرمایه گذاری های انجام شده تلاش می شود بسترهای لازم برای سرمایه گذاران مهیا شود.

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌ گذاران و اعطای مشوقات ویژه به آنان خبر داد و اظهار داشت: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط طولانی مدت، بخشودگی پیش از موعد و سایر مشوق های سرمایه گذاری از جمله مواردی است که برای تسهیل ورود سرمایه گذاران به شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه