English

صدیف بدری خبر داد:

ضرورت اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راههای روستایی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راههای روستایی لازم و ضروری است.

ضرورت اختصاص ردیف مستقل ملی برای توسعه راههای روستایی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه راههای روستایی از وضعیت نامناسبی برخوردار است و باید در این خصوص یک ردیف ملی مستقل برای ایجاد و بهسازی راههای روستایی در نظر گرفته شود گفت: در این حوزه با حمایت نمایندگان تصمیمات ملی اتخاذ و در برنامه هفتم توسعه نیز نگاه ویژه ای به بحت توسعه راه‌های روستایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بهسازی راههای روستایی از مطالبات مردم و همچنین اولویت های استان در مجلس است افزود: انتظار داریم با حمایت نمایندگان مجلس در کمیسیون عمران اعتبار خوبی را برای این بخش در بودجه جذب و همچنین در شورای برنامه ریزی امسال کمک شایانی به بخش روستایی خواهیم داشت تا در 5 سال آینده بتوانیم کارهای خوب وشایسته ای را برای مردم استان در حوزه روستایی انجام دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل راهداری در حوزه تجهیز و تعمیر ماشین آلات راهداری برتقویت این بخش نیز در بودجه سال آینده تاکید کرد و گفت: تمام تلاش بنده براین است تا در بودجه فرصت خوبی را برای استان اردبیل در بعد عمرانی، زیرساختی و تسهیلاتی فراهم کنیم تا بیشترین استفاده از بودجه برای عمران و راههای استان اردبیل رقم بخورد.

بدری خرید، تجهیزو نوسازی ناوگان های راهداری را که یکی از چالش های اساسی استان در حوزه راهداری است از مهمترین مباحث قابل پیگیری در کمیسیون عمران دانست و گفت: برای استانی مانند اردبیل که اکثر فصول سال با بارش سنگین همراه است و راهداران پرتلاش استان در سرمای 30درجه مشغول عملیات برفروبی و راهداری هستند باید ردیف ملی در نظر گرفته شود و در بودجه سال آینده اعتبار این بخش را تقویت خواهیم کرد.

وی در جهت انجام هرچه بهتر پروژه های نگهداری و راهداری در همه محورها پیگیری و حمایت دولت را در تخصیص و جذب بموقع اعتبارات بسیار موثر دانست و گفت: با پیگیری های لازم از وزارت راه و ریاست سازمان راهداری در جلسات متعدد تلاش خواهیم کرد اعتبار ویژه و همچنین قیر رایگان برای استان در نظر بگیریم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از راهداری استان در جهت پیشرفت بسیار بالای پروژه های اولویت داری که در قالب سفرهای استانی مصوب شده بود گفت: تلاش می شود از محل های مختلف ملی و صندوق توسعه حمل ونقل اعتبار خوبی را برای پروژه های اولویت دار استان اردبیل در حوزه نگهداری و راهداری جذب کنیم.

در کنار مراعات حال پیمانکاران در کنترل پروژه ها سختگیرانه عمل کنید

بدری تشدید نظارت برانجام پروژه های راهداری و نگهداری و همچنین عملکرد پیمانکاران را با هدف انجام کار کیفی خواستار شد و بیان کرد: در کنار مراعات حال پیمانکاران در کنترل پروژه ها سختگیرانه عمل کنید تا مسئله کیفی سازی در پروژه ها عملیاتی شود.

وی همچنین با بیان اینکه در مسائل فنی و ایمنی هیچگونه کوتاهی و اغماض قابل قبول و شوخی بردار نیست گفت: در شرایط امروز جامعه که مردم با فشار زیاد اقتصادی روبرو هستند در حوزه حمل ونقل که در استان اردبیل نیز از ساماندهی بسیار خوبی برخوردار است باید نسبت به صدور مجوز ها نگاه حمایتی به مردم و ارباب رجوع داشته باشید.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ایجاد تقویت در انگیزه کارکنان و رفع دغدغه پرسنل، کوتاه کردن پروسه اداری و رسیدگی سریع به امورات مردمی را از وظایف مهم اداره کل برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه