English

نیکزاد:

در مجمع نمایندگان استان اردبیل هیچ مشکلی نداریم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: ما با مجمع نمایندگان استان هیچ مشکلی نداریم، شاید در مبحث رقابت های انتخاباتی اختلاف با همدیگر داشته باشیم اما در مجموع چون تشکل واحد عمل کرده و منبعد نیز اینچنین می کنیم.

در مجمع نمایندگان استان اردبیل هیچ مشکلی نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع انجمن اصناف و بازاریان اردبیل با اشاره به دخالت در انتصابات در سطح استان بیان کرد : از من گلایه می کنند که چرا در اکثر انتصابات دخالت میکنم، این در حالیست والله بالله تالله من نه در انتصابات دخالت میکنم و نه در جریان انتخابات شورا و شهرداری بر له و یا علیه کسی عمل کرده ام، هر کسی که به پیش من آمده بود، با جدیت مساعدت نموده ام، جز یک نفر که قضیه ایشان فرق میکند و هیچ کاری هم به ایشان نکرد.

 

 در مجمع نمایندگان استان اردبیل هیچ مشکلی نداریم

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم  ادامه داد: ما با مجمع نمایندگان استان هیچ مشکلی نداریم، شاید در مبحث رقابت های انتخاباتی اختلاف با همدیگر داشته باشیم اما در مجموع چون تشکل واحد عمل کرده و منبعد نیز اینچنین می کنیم.

 نیکزاد درباره عدم حضور سایر نمایندگان در جلسه اصناف بازاریان بیان کرد: در این جلسه قرار بود دو نفر دیگر از نمایندگان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین حضور داشته باشند، ولی چون حجه الاسلام سیدکاظم موسوی مریض الاحوال بودند و مهندس صدیف بدری هم در مسافرت مشهد بسر میبردند، متاسفانه توفیق حضورشان حاصل نشد.

وی درباره موضوع مجموعه آراکس گفت: به بنده مرتب میگویند نسبت شما با مجموعه آراکس چیست؟ من بارها گفته ام، چند جوان به پیشم آمدند و من چون اعتقاد به بخش خصوصی داشته و از آنان حمایت کرده اما همواره با ارزانفروشی مخالف بوده ام، در اینمورد نیز این جوانان را حمایت کردم و رفتند الحمدالله کارشان گرفت و الان افتخار بزرگ به کشور و خاورمیانه شده اند، حال اگر من سهمی در آنجا داشته باشم، شما سند آنرا بیآورید تا به نامتان کنم.

نیکزاد

** اگر من نبودم بحث منطقه آزاد صنعتی و تجاری استان اردبیل هرگز تصویب نمی شد

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم تصریح کرد: مملکت الان متاسفانه با عدالت اداره نمیشود، لابیگری واقعیت انکارناپذیر امروز ماست، بعنوان مثال اگر من نبودم بحث منطقه آزاد صنعتی و تجاری استان اردبیل هرگز تصویب نمیشد، چون دیدارم با آقایان محسن رضائی که برای انتخابات آماده میشد، همچنین ملاقات با آیت الله آملی لاربجانی سبب شد تا این مصوبه عائد استان اردبیل هم گردید.

 

 کسری افزون بر ۵۰۰۰۰۰ میلیارد تومان بودجه ای بر روی دست مجلس و دولت است

وی با اشاره رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق بازنشستگان افزود: از من گلایه می کنند که چرا شما طرح آنرا امضاء نکرده و موافق در پیگیری آن نیستید؟ ما در مجلس یک سری پروتکل هائی داریم که هر چیزی را نمیتوانیم امضاء کرده یا در هر موردی صحبت نمائیم، بنده مخالف این طرح نیستم و ان شاءالله هفته بعد در دستور علنی مجلس مورد اقبال نمایندگان هم قرار خواهد گرفت اما مشکل اصلی امروز ما، کسری افزون بر ۵۰۰۰۰۰ میلیارد تومان بودجه ای است که بر دوش دولت و مجلس گذاشته شده است، در این شرایط اگر هر طرحی بی حساب و کتاب مصوب گردد، شورای نگهبان یقینا آنرا برگردانده و مجلس باید در اینمورد آبروداری کرده و مدیریت صحنه نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه