English

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی:

کارگاه آموزش سوادرسانه‌ای برای کارشناسان اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، کلاس آموزشی در این خصوص برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزش سوادرسانه‌ای برای کارشناسان اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ محسن محمودی در جلسه هماهنگی برگزاری این جلسه آموزشی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: در جهت جلوگیری و کاهش آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان پلیس فتا علاوه بر حضور در رسانه ملی در ادارات، مدارس و سایر نهادها در بین اقشار مختلف جامعه حضور یافته و کلاس‌های آموزش همگانی را برگزار می‌کنند.

 وی تصریح کرد: در راستای آگاه سازی عمومی در بین اقشار مختلف جامعه و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، کارشناسان پلیس فتا روش‌های جلوگیری از انواع کلاهبرداری‌ها، تهدیدات حوزه حریم خصوصی و هم‌چنین نحوه برقراری ارتباط مردم با پلیس به صورت شبانه روزی را در این کارگاه‌های آموزشی بیان و در رابطه با موضوعات فضای مجازی تبیین می‌کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: در راستای پیشگیری از مورد بزه قرار گرفتن شهروندان از کلاهبرداری‌ها و هم‌چنین افزایش سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه و کاربران فضای مجازی، آماده همکاری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه و سایر ادارت و نهادهای دولتی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به فعالیت مبلغان و خادمان در فضای مجازی بر اهمیت فعالیت سنجیده و تبلیغی و داشتن سواد رسانه‌ای تمامی مردم در عصر حاضر، تاکید کرد.

وی در ادامه از سرهنگ محمودی، رئیس پلیس فتا استان و قاری قرآن کریم نیز به عنوان یکی از فعالان عرصه جهاد تبیین و متولی پاسداری از فضای مجازی در استان و اقدام شایسته وی جهت همکاری در برگزاری جلسه آموزشی و اقدامات فرهنگی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه