English

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در ۴۹ بقعه اصفهان / عملیات بیت المقدس روایت می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری برنامه گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در 49 بقعه استان اصفهان خبر داد.

گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در 49 بقعه اصفهان / عملیات بیت المقدس روایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ولی الله روان ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد روز به ثمر نشستن مقاومت ملت ایران است؛ روز بزرگی که نه تنها سرنوشت تاریخ دفاع مقدس را عوض کرد بلکه تا به همین امروز هر بیگانه و اجنبی را از دست‌درازی بر خاک پاک وطن باز داشته است.

وی افزود: جا دارد که یاد و خاطره شهید احمد کاظمی را گرامی بداریم چرا که این اولین گردانی که وارد خرمشهر شد گردانی بود که شهید کاظمی فرماندهی می کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به همین مناسبت ویژه برنامه هایی برای چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در بقاع متبرکه استان اصفهان تدارک دیده شده است، ابراز داشت: این برنامه‌ها در 49 بقعه شاخص سطح یک و دو استان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در کنار برگزاری مرایم یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و تجلیل از خانواده شهدا، روایتگری آن ایام نیز در دستور کار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه