English

سردار حاجتی عنوان کرد:

برگزاری باشکوه ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر/فریاد خرمشهر فریاد مظلومیت است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه های سالروز فتح خرمشهر گفت: باید به دنیا ثابت شود که خرمشهر نبض و قلب ملت ایران است.

برگزاری باشکوه ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر/فریاد خرمشهر فریاد مظلومیت است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سردار عبدالرضا حاجتی در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد در محل فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر ۵۷۵ روز در اسارت بود و در ۲۵ روز با تلاش ایثارگران و شهدایی که امروز بین ما نیستند آزاد شد و برای آزادسازی آن سه الی پنج هزار نفر از ارتش، سپاه و بسیج شهید شدند.

وی به برگزاری باشکوه جشن‌های ویژه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود:در کنار حضور مسئولان کشوری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر برگزار خواهد شد.

سردار پاسدار حاجتی با بیان اینکه منطقه آزاد باید برای برگزار جشنواره تئاتر خرمشهر تلاش بیشتری داشته باشد گفت: فریاد خرمشهر فریاد مظلومیت است و این انتظار وجود دارد در حوزه فرهنگ و  هنر در این شهرستان بیشتر هزینه  شود.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر گفت: امسال به همت دولت سیزدهم و در سفر رییس جمهور به خرمشهر کارگروه توسعه و عمران شهری تشکیل شد تا شاهد تحولات بزرگی در شهرستان هستیم.

نادر عمیدزاده با بیان اینکه مسئولان نگاه ملی به خرمشهر داشته باشند گفت: جشنواره تئاتر مقاومت و فتح خرمشهر باید با نگاه ملی برگزاری شود و  با اعتبارات شهرستانی نمی‌توان آن را برگزار کرد و نیاز است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه اساسی برای این جشنواره داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست هشت سال دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در عملیات آزادسازی خرمشهر مردم ایران اسلامی با دستان خالی توانستند کار بزرگی انجام دهند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: مردم خرمشهر پس از ۴۰ سال از آزادسازی این شهر انتظار دارند که مسئولان نگاه ملی به وضعیت زندگی آنها داشته باشند و کارهای عمرانی در این شهرستان سرعت بیشتری پیدا کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند نیز به فعالیت  ۶ ماهه ستاد اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود:این جشنواره  به خاطر شیوع  کرونا ۲ سال با وفقه مواجه شد ولی امسال با همت انجمن نمایش خرمشهر برگزار  خواهد شد.

رضا مردانی به شرکت ۲۲ استان در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت:سازمان منطقه آزاد اروند ۲ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره در اختیار دبیرخانه جشنواره و ارشاد خرمشهر اختصاص داده است.

وی از دستگاههای اجرایی خواست  برای برگزاری جشنواره تئاتر فتح خرمشهر همکاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه