English

سردار بهمن کارگر:

دفاع مقدس کلید وحدت همه در ایران است

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اعلام اینکه دفاع مقدس کلید وحدت در ایران است، گفت: هر تفکر و جناح وقتی پای دفاع مقدس به میان می‌آید همه پای کار هستند.

دفاع مقدس کلید وحدت همه در ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار بهمن کارگر در جلسه هیأت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه مردم ایران بی‌نظیر هستند، گفت: خدمت به این مردم افتخار برای مسؤولان و متولیان است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، گفت: در دهه فجر پارک موزه‌های دفاع مقدس 10 استان کشور افتتاح می‌شود و قرار است به صورت متمرکز این مجموعه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: یادمان‌ استان‌های مازندران، خورستان، دزفول،اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان و مرکز فرهنگی مرصاد کرمانشاه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

کارگر خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی استان مازندران نسبت به سایر مراکز فرهنگی کشور بزرگ‌تر است و با توجه به اقداماتی که مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس داشتند، مرکز فرهنگی این استان به صورت ویژه دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش‌های و ایثار مردم استان داشتن مرکز فرهنگی مناسب حق این استان است و باید همه تلاش کنیم تا این مرکز فرهنگی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اعلام اینکه دفاع مقدس کلید وحدت در ایران است، گفت: هر تفکر و جناح وقتی پای دفاع مقدس به میان می‌آید همه پای کار هستند، رئیس و فرمانده دفاع مقدس امام حسین(ع) است، همه ما نوکر ائمه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه