English

مدنی عنوان کرد:

اکنون نیاز خونی نداریم

معاون پایگاه انتقال خون آبادان گفت‌: اکنون نیاز خونی نداریم و مردم برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه نکنند.

اکنون نیاز خونی نداریم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جاسم مدنی بیان کرد: شهروندان آبادانی بعد از حادثه تاسف بار برج متروپل از ظهر امروز با مراجعه به مراکز انتقال خون، اقدام به اهدای خون کردند.

وی اظهار داشت: شهروندان خونگرم آبادانی در راستای کمک به مصدومان حادثه ساختمان متروپل اقدام به اهدای خون کردند ولی اکنون ظرفیت کامل است و نیازی به اهدای خون نیست.

مدنی گفت: با توجه به ازدحام جمعیتی که اکنون در پایگاه انتقال خون آبادان شده از مردم درخواست داریم تا اطلاع ثانوی به این پایگاه مراجعه نکنند.

وی بیان کرد: ما در روزهای آینده نیاز مبرم به اهدای خون داریم و شهروندان برای اهدای خون در روزهای دیگر به پایگاه مراجعه کنند.

یکی از اهدا کنندگان خون نیز گفت: «با توجه به اینکه گروه خونی o- دارم از گروه های کمیاب به شمار می رود و شاید این خون جان یک همشهری را نجات دهد اقدام به اهدای خون کردم.»

وی افزود: همه ما جز این شهر هستیم و باید در چنین اتفاقات ناگواری کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

دیگر شهروندی که برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده بود نیز گفت‌: این اتفاق قلب هر آبادانی را به درد آورده و برای تسکین حادثه دیدگان هر کمکی از جمله اهدای خون جز وظایف شهروندان است.

وی بیان کرد: این اتفاق ممکن بود برای برادر یا پدر هر شخصی بیفتد و اهدای خون تنها کمکی است که از دست ما شهروندان برمی آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه