English

زهرا عنایتی:

پیش بینی روند افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در روزهای پایانی هفته نیز با عبور امواج میانی شاهد ناپایداری کمی در استان خراسان رضوی خواهیم بود که در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان منجر به بارش رگباری همراه با رعد و برق می شود.

پیش بینی روند افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و به ویژه فردا روند افزایش دما در استان خراسان رضوی به صورت محسوسی افزایش می‌یابد.

عنایتی در ادامه متذکر شد: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از فردا تا انتهای هفته انتظار می رود که شدت وزش باد در استان افزایش یابد و این رویداد در نواحی بادخیز استان، همراه با کاهش دید و کیفیت هوا و وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: از روز سه‌شنبه شدت وزش باد در شمال شرق و شرق استان خراسان رضوی افزایش می یابد که همراه با احتمال ایجاد خسارت و توفان گرد و خاک خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای پایانی هفته نیز با عبور امواج میانی شاهد ناپایداری کمی در استان خراسان رضوی خواهیم بود که در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان منجر به بارش رگباری همراه با رعد و برق می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: فریمان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه اظهار کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید و در این مدت نوسان دمایی شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۲ درجه به ثبت رسید و پیش بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعات دمای هوای شهر مشهد به ۲۹ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه